poniedziałek, 5 października 2015

Matująca baza pod makijaż - HEAN

Dziś niestety już ostatnia recenzja produktu z paczki otrzymanej od HEAN. Testowałam kosmetyki tej firmy dzięki uprzejmości pani Magdy, za co bardzo dziękuję. Tutaj znajdziecie pozostałe recenzje testowanych przeze mnie produktów:Baza pod cienie STAY ON EYESHADOW BASE Cienie do powiek DELTATusz do rzęs MAXXI LASH FLEXIBłyszczyk PEARL LIP GLOSS & MINERALS Podkład matujący MAT EFFECTPeeling cukrowy do ciała z limonką i żeń-szeniem Peeling Masaż solankowy z miłorząbem japońskim i D-panthenolemPuder sypki rozświetlający ILLUMINATION LOOSE POWDER Róż wypiekany COLOUR CELEBRATION      Muszę przyznać, że ociągałam się z recenzją ostatniego produktu, czyli Matującej bazy pod makijaż. Zacznijmy jednak od początku. Baza "mieszka" sobie w standardowej tubce o pojemności 30 ml, która kosztuje 17,50 zł. Produkt jest bezbarwny i bardzo delikatnie pachnie. Żelowa forma sprawia, że baza jest nie tylko wydajna, ale też świetnie rozprowadza się na skórze. Mamy po niej uczucie wyraźnego wygładzenia skóry. Strasznie przyjemne uczucie jak dla mnie, bo skóra jest bardzo miękka w dotyku. Pod tym względem ten kosmetyk przypadł mi do gustu, bo poprawia wygląd naszej skóry. Jest to jednak baza silikonowa przez co może niektórych "zapychać"... Możemy ją stosować jako bazę pod puder oraz na makijaż. Ja stosowałam ją jako bazę pod puder. Według producenta jest to baza matująca, która pochłania nadmiar sebum. Szczerze mówiąc efekt zmatowienia jest chyba odczuwalny tylko po nałożeniu, po kilku godzinach (moja) skóra znów zaczynała się błyszczeć. Na co dzień mam z tym problemy, co nie jest dla mnie żadną nowością, ale nie zauważyłam jakiejś znaczącej różnicy w utrzymaniu zmatowienia po użyciu tego kosmetyku. W moim przypadku poprawki w ciągu dnia były wręcz wskazane... SKŁAD: Nie zauważyłam również znaczącego poprawienia trwałości makijażu, myślę jednak, że "wyniki" testowania mogłyby być nieco lepsze w innej porze roku niż lato. Niestety przy wysokich temperaturach same podkłady też nie radzą sobie ze zbyt długim utrzymaniem się na mojej skórze. Baza niestety spływa razem z nimi...Pewnie sprawdzę jeszcze jej skuteczność w innych porach roku,bo w lato niestety nie zauważyłam, żeby "dawała" radę... Podsumowując: + wygładza skórę i poprawia jej wygląd+ doskonale się rozprowadza+ wydajna+ niska cena+ matuje, ale nie na długo+ przyjemna konsystencja - nie radzi sobie ze "spływaniem" podkładu- nie poprawia trwałości makijażu- trudno dostępna- może zapychać   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz